Reklamáció

Tisztelt Partnerünk!

 

Amennyiben nem elégedett a leszállított termékkel, kérjük, hogy reklamációs igényét a reklamációs adatlap kitöltésével jelezze felénk.

 

Az alábbiakban összefoglaljuk a reklamációs folyamat lépéseit:

1.  Kattintson a lent található linkre és mentse le a reklamációs nyomtatványt.
2.  Töltse ki az adatlapot, írja le pontosan a hibajelenséget és javaslatát a kárigénye orvoslására.
3.  A termék sérüléséről készítsen fotókat.
4.  A kitöltött reklamációs adatlapot a fényképmellékletekkel együtt küldje meg a reklamacio@rolla.hu e-mail címre.
5.  Kollégánk rövid időn belül írásban visszajelez a reklamációs igény beérkezéséről és továbbítja azt kivizsgálásra és döntéshozatalra.
6.  A reklamáció kivizsgálásának eredményéről minden esetben írásban értesítjük.
7.  Amennyiben a reklamált termék visszáruzásra kerül, megküldjük Önnek a visszáru nyomtatványt, egyúttal értesítjük raktárunkat is.
8.  Árut raktárunkba visszahozni csak a visszáru nyomtatvány birtokában lehet!
9.  Abban az esetben, ha az áru jóváhagyott visszahozatalára téves rendelés (pl. méret, nyitásirány) miatt kerül sor, csak teljes értékű, sértetlen,
      tiszta terméket veszünk vissza. Ennek tényét átvételkor a raktárunk köteles megvizsgálni.
      Amennyiben ez a feltétel nem teljesül, az áru értéke nem vagy csak részben kerül jóváírásra.

 

Reklamációs adatlap